« terug naar vorige pagina

Geen medische vragen/verzoeken per e-mail

Geachte patiënt van Huisartspraktijk Scheepvaartkwartier,

We merken dat in de huidige tijd er steeds meer vragen online gesteld worden. Dit is begrijpelijk en goed, maar we willen u hierin wel beschermen dat er geen persoonlijke gegevens over het openbaar internet verstuurt worden.

Zodoende willen we u verzoeken alle medische vragen/ receptaanvragen, via een e-consult met behulp van MijnGezondheid.net of de MedGemak app te stellen.
Medische vragen die toch nog via de mail worden gesteld zullen we niet meer inhoudelijk beantwoorden.
Bij twijfel of u naar de dokter moet, klik dan op de tegel “HvNL access powered by Klinik”, hier wordt de urgentie van uw hulpvraag direct bekeken.  

U kunt inloggen op MijnGezondheid.net of de MedGemak app op de volgende manieren:

  • Via uw computer kunt u inloggen op MijnGezondheid.net met uw Digid. Klik vervolgens nadat u ingelogd bent voor “Vraag aan huisarts”.
  • Via uw telefoon kunt u de app MedGemak gebruiken. U dient de app in de appstore te installeren en de stappen om de app te koppelen aan MijnGezondheid.net account te doorlopen.
  • Komt u er niet uit? Kijk dan op MijnGezondheid.net of mail naar; Mandy.van.de.Brink@huisartsscheepvaartkwartier.nl  

Met vriendelijke groet, 

Team Huisartspraktijk Scheepvaartkwartier. 


   

                                Instructievideo;                                                                               Instructievideo; 
Inloggen/ koppelen MijnGezondheid.net en de MedGemak app.           Een bericht sturen aan uw zorgverlener.